ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΩΕΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ

cell phone-2

Έμαθα κάποτε ότι τα προϊόντα που διαφημίζει μια κοινωνία είναι ενδεικτικά της οικονομικής της κατάστασης. Αν δεις και διαφημίζονται αμάξια και στεγαστικά δάνεια το πράμα πάει καλά, αν δεις μακαρόνια, κλάφτα.

Και μου γεννιέται μια απορία. Τόσα μα τόσα διαφημιζόμενα προγράμματα τηλεφωνίας –εκτός κι αν πιστέψω την κίτρινη δημοσιογραφία που υποστηρίζει ότι τα ΜΜΕ έχουν πουληθεί σε μία από τις σχετικές εταιρείες τηλεφωνίας- . Τόσα μα τόσα προγράμματα για συσκευές και συνδέσεις για να μιλάς πολύ, καθαρά, φτηνά, από παντού της γης, τόσες εφαρμογές, τόσες ευκολίες επικοινωνίας, τι σόϊ κοινωνία και οικονομία μαρτυρούν;

Είμαστε επικοινωνιακός λαός οι Ελληνες, πολυλογάδες και ενίοτε και γραφομανείς. Είμαστε και φιλόσοφοι του καφενείου, και επινοούμε πράματα και θέλουμε να τα μοιραστούμε, οκ.

Αλλά όσο και φτηνά και αποτελεσματικά νάναι όλα ετούτα τα γκατζετάκια και οι σχετικές συνδέσεις που τα στηρίζουν και στηρίζονται, όταν διαφημίζονται πλάϊ στις  μαγικές σόμπες, τις θερμοφόρες και τα ηλεκτρικά στρωσίδια, πλάϊ στα τεχνάσματα για φτηνό φαγητό –σάλτσα, κιμάς και μακαρόνια τρία στην τιμή του ενός- ίσως αύριο και στα φτηνά ληγμένα, ή που θα πιστέψω την κίτρινη δημοσιογραφία ή που στο μέλλον θ΄ αγοράζουμε τα κινητά και τις συνδέσεις τους στα σούπερ μάρκετ. Κάθε τόσο άλλα, καινούργια.

Και την τροφή; Ε, μπορεί να μας τη στέλνει με ντελίβερυ το “whyφάει”.

Advertisements

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s