Ζωή, Παλαιολόγε και Τηλέμαχε…

αλλά και Βαγγέλη και Αθανασία!

σας ζητάω από δω την κατανόηση γιατί εγκατέλειψα νωρίς εχθές εκείνο τον αγώνα που ξεκινήσαμε μαζί, σαν σκυταλοδρομία τότε!

Ο λόγος που “εγκατέλειψα” βρίσκεται στα λόγια του παρουσιαστή.

Σκυταλοδρομία τότε, reality/talent show χτες…

στο δρόμο που χάραξε ο Ψινάκης ο χτεσινός παρουσιαστής, στο Athens Poetry Slam την ώρα που ετοιμάστηκα να πω την δικήμου συμμετοχή, έκανε σχόλια για… τα πόδια μου. Σε άλλους έκανε ερωτήσεις για τη προσωπική τους ζωή, άλλους τους έκοψε τα πόδια πριν καν ανέβουν επάνω. Με καλιαρντά και σχόλια επιπέδου ταλεντ σόου….

κρίμα που δεν προκρίθηκα, θα τον ρωτούσα για τις αναλογίες του, στήθος, μέση και περιφέρεια, ή θάλεγα  όλο νάζι “αχ, κύριε Ορέστη μου, πεθαίνω από τρακ”, “κάντε κανένα αστειάκι να χαλαρώσω”

Παιδιά της Πάτρας, που με “φέρατε” έστω και μ΄ αυτήν την παράκαμψη των πόλεων, παιδιά δικά μου,  άνθρωποι δικοί μου που με τιμήσατε με τη παρουσία σας, με συγχωρείτε που δεν έμεινα περισσότερο χτες στον χώρο του slam.

Η αλήθεια είναι ότι ήθελα φοβερά να προκριθώ για να ανέβω στο μικρόφωνο και να εξηγήσω στον παρουσιαστή Ορέστη κάποια πραματάκια, και σε όποιον έχρισε τον παρουσιαστή Ορέστη ικανό να εξευτελίζει τον καθένα που ανέβηκε να εκθέσει το βάθος της ψυχής του και όχι το μήκος της… αντοχής του.

Παιδιά της Πάτρας, σας ευχαριστώ κι ελπίζω ότι θα σας ξαναδώ.

4 Comments

  1. Μαρία μου σου έστειλα μειλ επαναλαμβάνω απλως μόνο τουτο
    “Οπου και να σας βρίσκει το κακό, αδελφοί, όπου και να θολώνει ο νους
    σας μνημονεύετε Διονύσιο Σολωμό και μνημονεύετε Αλέξανδρο
    Παπαδιαμάντη”
    Οδυσσέας Ελύτης , “Αξιον Εστί”

  2. Μαρία έχεις απόλυτο δίκαιο για όλα όσα λες. Ήταν μια εμπειρία κι αυτή ,για να δούμε πόσο ακόμα μπορεί να ευτελιστεί η ομορφιά μέσα μας και έξω μας. Ελπίζω να τα πούμε οπωσδήποτε ξανά με όλους. Κρατήστε επαφή!!!

  3. η άποψή μου στη ζωή που έχω υποστηρίξει έμπρακτα, είναι, “αν κάτι δεν σου κάνει προχωρα παραπέρα και αντιπρότεινε στον εαυτό σου και στους άλλους το καλύτερο”, ως εκ τούτου δεν συνηθίζω να μπαίνω εκούσια στο ρόλο του θύματος που γκρινιάζει, μόνο για τα κακώς κείμενα.
    Αλλά εν προκειμένω όπως μου έγραψες και κατ ιδίαν, δεν πρόκειται για follie a deux ή για περισσότερους, έναν ψυχολογικό όρο που δηλώνει την ομόψυχη παράνοια “αδικηθέντων”. Δεν ξέρω καν ποιός πήρε το έπαθλο, αλλά θέλω να ξεκαθαρίσω ότι η διαφωνία, η αηδία και η παραφωνία ΔΕΝ οφείλονται στον “αποκλεισμό”μου -άλλωστε το ποιός μπορεί να προκρίνει ή να αποκλείει και με ποιά κριτήρια είναι θέμα για την “αγορά”, όχι για μένα-.

    Για να είμαι ειλικρινής δηλ. ξέρω πολύ καλά ότι δεχόμαστε -δέχομαι- τις συμβάσεις βάσει των οποίων ενδέχεται να κερδίσω -ή να μην χάσω- χρήματα στη ζωή, στο ΙΚΑ και στη … ΔΟΥ.
    αλλά στην ποίηση και στις ανθρώπινες σχέσεις είμαι χούλιγκαν, είμαι φονταμενταλίστρια και είμαι και skinhead. Απόλυτη, αυστηρή και φανατική….

    Κι αν μια βραδιά ονομάζεται, Αθανασία μου, “ποιητική”, δεν με νοιάζει αν ακουστούν όσα ποιήματα, όποια ποιήματα, και γιούχα και ζήτω ομοίως. Και δεν με νοιάζει να εκθέσω, αφού το αποφάσισα, ό,τι δικό μου. Αλλά να ερωτάται ένα παιδί 17χρονο που αγαπάει την ποίηση αν έχει γκόμενο, και μια κοπέλα αν βρήκε εκείνη τη βραδιά γαμπρό, το θεωρώ όπως μου έγραψες κι εσύ “κακο-ποίηση”.

  4. Παλαιολόγε, θάλεγα ότι δοκιμαστήκαμε και αντέξαμε, απόδειξη αυτή η κουβέντα. Και η επαφή που δεν θα χαθεί θα είναι η καλύτερη ακόμα απόδειξη, η “λυδία λύθος”, που δείχνει την αντοχή και σύσταση των μετάλλων.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

