Γιώργου Σεφέρη, Μέρες

[Σάββατο, 25 Φεβρουαρίου

«… Βλέπεις υπάρχουν πάνω κάτω δεκαπέντε χρόνια πίσω μου που μου παρέχουν το υλικό για να γνωρίσω κάποιον εαυτό που πρέπει να έχω. Θα σου έλεγα πολλά πάνω σ΄ αυτά. Ίσως να τα ξέρεις. Πάντως δεν είναι τώρα καιρός. Η αγάπη μου (ξέχασε για μια στιγμή το αντικείμενό της) δεν είναι μόνη, πηγαίνει αδελφωμένη με ένα χρέος. Ένα χρέος κάπως ακαθόριστο στη λογική, μα που το αισθάνομαι με ακρίβεια και που είναι κάθε άλλο από ερωτικό. Αν μου έλεγαν και αν μ΄ έπειθαν απολύτως πως δεν μπορώ να κάνω τίποτα, ξέρω καλά πως δεν θα μπορούσα να αγαπήσω τίποτα. Έχω αναπτυχθεί σε συνάρτηση με την αγάπη. Αυτό είναι το ζώδιό μου. Δηλαδή το μεγάλο και βασικό και βαθύτερο πρόβλημα μέσα μου είναι το πρόβλημα της αγάπης. Η στάση μου απέναντι στον κόσμο είναι μία στάση αγάπης ή μη αγάπης. ΄Ισως  γι΄ αυτό αισθάνθηκα πάντα την ανάγκη  κάποιου κοντά μου – που κατά κανόνα μου έλειψε».]

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΘΟΛΟΓΕΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΣΕΦΕΡΗ, ΜΠΑΣΤΑΣ-ΠΛΕΣΣΑΣ, 1995

1 Comment

  1. Καλημέρα Μαρία! Αν και τα έχουμε πει και παλιότερα, δεν ήξερα ότι γράφεις κι εσύ και μάλιστα τόσο καιρό!
    Και είναι τόσο ωραία εδώ!
    Θα τα λέμε, νομίζω, συχνότερα από ‘δω κι εμπρός 🙂
    Και πάλι καλημέρα!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

