Οι δικοί μου ξένοι

Προκειμένου να βρω μια άκρη, ενώπιον μετακόμισης, και αφού ξέρω εκ των προτέρων ότι το συνεργείο των αγαθών γιγάντων που θα αναλάβουν το βαρύ έργο να συσκευάσουν και να μεταφέρουν τα συμπράγαλά μου από το ένα σπίτι στο άλλο, βάζω διαφορετικά χρώματα ποστ-ιτ πάνω σε ράφια, ντουλάπια, αντικείμενα. Και όταν τελικά συσκευάζονται, τρέχω με τον μαρκαδόρο και εξειδικεύω την κατηγορία, γράφοντας επάνω του, αφού τα παιδιά, υποθέτω δεν διαβάζουν ή γράφουν ελληνικά.

Επικρατεί βέβαια μία παράνοια, καθώς η διαδικασία προχωρεί, αλλά προσπαθώ να μην χάσω εντελώς τη ψυχραιμία μου.

Εύθραυστα φορτία για μένα δεν είναι τα γυαλικά, πρωτίστως, αλλά τα χάρτινα και άθραυστα, οι φάκελοι και τα ντοσιέ όπου το «θέλω» και το «πρέπει» ανακατεύονται. Κάποια απ΄αυτά πρέπει να είναι πρόχειρα και τακτικά, για λόγους επαγγελματικούς, άλλα τόσα θέλω να μην ταραχτούν από τη μετακίνηση, γιατί σύντομα θα τα χρειαστώ για να κάνω το νέο house, home.

«Βιβλία» γράφω πάνω σε μία κούτα, και πριν αρχίσει το πράγμα να είναι εκτός ελέγχου, προσθέτω από κάτω και τι είδους βιβλία είναι αυτά. Και ξανά στην κουζίνα, για τα αντίστοιχα εκεί. Και ξανά στη βιβλιοθήκη. Όπου, διαπιστώνω ότι ο νεαρός βοηθός του συνεργείου, Βούλγαρος όπως όλοι, έχει τοποθετήσει το αντίστοιχο ποστ-ιτ, έχει  πάρει το μαρκαδόρο και έχει αντιγράψει στην επόμενη κούτα «Βιβλία», αλλά και την υποκατηγορία, αντιγράφοντας με ωραία κεφαλαία γράμματα εκείνο που είχα γράψει!!!

Και στη συνέχεια, γράφει από μόνος του «cd», ή με κοιτάει στα μάτια και περιμένει να του υποδείξω, σε αντίθεση με τον φουριόζο, Έλληνα προϊστάμενό του, τι θα μπει και που, τι θα γράψω απ΄ έξω, μία μικρή συνομωσία, θαρρείς και φυγαδεύαμε κάτι πολύτιμο, όχι μόνο για μένα αλλά και για κείνον…

Η καλοσύνη των ξένων, το κυριλλικό αλφάβητο, το παιδί που «έπιασε» στον αέρα τη δική μου κίνηση και την έκανε δική του πρωτοβουλία –χωρίς αυτό να αλλάζει τίποτα απολύτως στο πενιχρό του μεροκάματο- κίνηση που οι επιστήμες της οργάνωσης και διοίκησης δίνουν διάφορα φανταχτερά ονόματα.

….

Παίρνω στα χέρια μου χωρίς χαρτί αφής, χωρίς bubble paper, χύμα αυτή τη κίνηση μαζί

 και μια κουβέντα ενός γείτονα που λέγαμε μια καλημέρα, τίποτα παραπάνω όμως, «γιατί γαμώτο φεύγουνε από τη γειτονιά όλοι οι καλοί;».

Τα παίρνω ασυσκεύαστα όλα αυτά. Πολύτιμα και εύθραυστα και άθραυστα μαζί. Μαζί μου.

Γιατί υπάρχουν λόγια και κινήσεις που δύσκολα μπαίνουν σε λόγια.

Η καλοσύνη των ξένων, που κάνει shafe haven μου το κάθε σπίτι, το σπίτι που αυτοί δεν έχουν.

2 Comments

  1. το παιδί που «έπιασε» στον αέρα τη δική μου κίνηση και την έκανε δική του πρωτοβουλία –χωρίς αυτό να αλλάζει τίποτα απολύτως στο πενιχρό του μεροκάματο- κίνηση που οι επιστήμες της οργάνωσης και διοίκησης δίνουν διάφορα φανταχτερά ονόματα.

    Γι αυτό θυμώνω που πολλοί επαγγελματίες της άποψης υποτιμούν κάποιες κατηγορίες εργαζομένων. Βλέπεις οι τεμπελχανάδες γραφιάδες νομίζουν πως όσοι εργάζονται με τα χέρια δεν διαθέτουν νου και είναι αυτοί οι τεμπελχανάδες που δικαιούνται να ομιλούν εκ μέρους τους και για το “καλό” τους. Τους σιχαίνομαι αυτούς τους ανθρώπους, Μαρία.

    Καλή εγκατάσταση και γρήγορα να γίνει σπιτικό το νέο σου σπίτι και να το αγαπήσειις.

  2. Κατερίνα, αρχικά με συγκινείς, ο τρόπος που μετέχεις στα δικά μου…
    αν και “ξένη”…
    Κι εγώ τους σιχαίνομαι τους Θεωρητικούς, το χέρι, ανέκαθεν “έπιανε” πρώτα τις μεγάλες αλήθειες. Κι ας μην ήταν ο άνθρωπος που περιγράφω, ικανός ή “καταδικασμένος” να μείνει χειρώναξ, μόνο.
    Φαίνεται ότι αυτοί οι σιχαμένοι, ανασφαλείς όντες στο ρόλο του εξουσιαστή κσταδικάζουν εκείνους που είναι εξελίξιμοι. Ξέρεις πόσο πιο απειλητικός είναι ο εν δυνάμει από τον δυνατό;…
    Θα σε ξανάβρω στις … λινέτστρες… (τώρα έχω πολύ κοντά μου την κεντρική πηγή 😉
    υ.γ. σαν καταφύγιο γαλήνης το αγάπησα ήδη, απομένει να ανοίξει και να αποδεχτεί κάτω από τα κεραμίδια του τα πέρα από την οικοσκευή μου,τα άυλα δικά μου.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

