δις εις θάνατον, δεν υπάρχει

                             

 

 

Αν ήταν σήμερα, να κόψω λουλούδια και να πλέξω στεφάνια, να ήταν να διαδηλώσω, και να δηλώσω, μόνον τον Αλέξανδρο Παναγούλη, μπορώ να φέρω στο μυαλό μου, μόνο σ΄ αυτού το σπίτι μπορώ να στολίσω, μόνο στο πανώ του θα περπάταγα, και θα φώναζα ζει όπως και τότε που ξέφυγε από το δις εις θάνατον, κι έφυγε μια και καλή, με ταχύτητα, με τη θάλασσα συνοδηγό, ο ίδιος στο τιμόνι της ζωής. Όπως ταιριάζει στους όρθιους αυτής της ζωής.

Γεια και χαρά σου Αλέξανδρέ μου

Καλό Μήνα

2 Comments

  1. Ίσως ο τελευταίος αληθινός ήρωας, από κείνους τους λίγους που συνεχίζουν να δίνουν αξία στη φράση “είμαι Έλληνας”…

    Ευχαριστώ που μας Τον ζωντάνεψες εδώ, έστω και ηλεκτρονικά, ωραίο σαν Έλληνα σε μια εποχή που ξέρει μόνο από εικονικούς ήρωες, σε μια Ελλάδα που τόσο έχουμε ανάγκη από “αιμάτινους” ήρωες…

    Καλό μήνα.

  2. Γιάννη
    “ειμαι ‘Ελληνας” και απολογουμαι διεθνως και συνέχεια … είμαι Ελληνας, “απο δω” και κατηγορώ τον “από κει”, και τανάπαλιν, είμαι Έλληνας και καταναλώνω περισσότερο απ΄ ότι παράγω, είμαι Ελληνας και είμαι ξενοδόχος και κονφερασιέ, είμαι Ελληνας και μιμούμαι, γιατί δεν αφησα τίποτα όρθιο να με μιμηθούν, είμαι Ελληνας, το διαβατήριο μου γράφει Ευρωπαική Ενωση, αλλά εγώ θελω με πάθος τη βρύση του χωριού μου, όχι για να πιω νερό καθαρό αλλά για να ακουσω για τη δίψα του γείτονά μου να ξεδιψάσω, είμαι Έλληνας και είμαι φανατικός, αλλά ποτέ δεν κατάλαβα γιατί φανατίζομαι, έτσι τα βρήκα, και δε τα χαλάσω τώρα.

    Για τον Α. Παναγούλη, μόνο, θα προσθέσω, ότι εκτός από το άκαιρο και ηρωικό τέλος, κατεθεσε στις έννοιες πατρίδα και ελευθερία, και άλλα θεμελιωδη, στην πορεία της ζωής. ανεχόμενος και αντέχοντας τα βασανιστήρια -που δυστυχώς “εβαλαν” με επίσημο τρόπο την Ελλάδα στο χάρτη με τα διεθνη δεδομένα – όπως και οι άδικες δίκες και οι παράνομες ανακρίσεις-
    μια ζωή και μια πορεία, εξωπραγματική σχεδόν στην ωραιότητά της

    υ.γ. και αλήθεια, επί τη ευκαιρία, αναζήτησα αλλά δεν βρήκα τελικά πουθενά, ηλεκτρονικά, το πλήρες κείμενο της απολογίας του.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

